BAGÀ,INS Alt Berguedà, tallers de Scrabble en Català per els alumnes de 1r d’ESO 2023

Aquest any de nou l’equip de Scrabble Escolar ha visitat l’Institut Alt Berguedà a Bagà.
Per desenvolupar els tallers de Scrabble en Català a la nova fornada d’alumnes de 1r de l’ESO. d´aquest grup d´uns 60 alumnes sortiran entre les 8-10 parelles que representaran a la ciutat el proper 28 d´abril al 2n Campionat de Scrabble Escolar que se celebrarà a la ciutat de Berga.

Els alumnes han demostrat un excel·lent nivell, que esperem que es vegi reflectit al Campionat.
Agrair d’entrada a la direcció de l’escola i als seus professors la seva predisposició ha fet aquests tallers especialment a l’Ester Cucurull que en tot moment des de fa dos anys ens mostra el seu entusiasme per aquesta manera més lúdica de defensar la llengua.

I com no agrair a l’Ajuntament de Bagà, al seu alcalde Joan Oñà i al seu departament d’educació a la figura del regidor del mateix Juan Manuel Gonzalez promocionar aquesta activitat a l’ins l’Alt Berguedà.
I també a l’Olga Rabinad dels Serveis Educatius i Assessorament Lingüístic (LIC) iniciadora i promotora al Berguedà d’aquests tallers lingüístics als escolars, que d’una manera lúdica i divertida es converteix en una activitat cohesionadora ,ntegradora i inclusiva.

I aquí el vídeo de la jornada

Leximots: diccionari oficial de Scrabble en català

Què és el LEXIMOTS?

El LEXIMOTS és el diccionari (validador) oficial de Scrabble en Català, avalat per Mattel i amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

És el validador que es consulta a les competicions, tallers i trobades de clubs i grups de joc vinculats a la Federació Internacional de Scrabble en Català (FISC) i l’Scrabble Escolar.

I PER JUGAR:

La web està creada per a l’ordinador. Si voleu utilitzar un dispositiu mòbil (mòbil o tauleta), cal que us baixeu l’app d’Android o d’iOs per jugar en lìa de franc i sense anuncia.

Doncs sí, el Catamots, el joc en línia de scrabble en català, es renova i porta novetats!