Mitjans

Recollim aquí les principals entrevistes i reportatges que s’han fet a l’Scrabble Escolar els darrers anys.

Si voleu veure tots els reportatge de televisió, premsa, ràdio… que hem anat fent, cliqueu aquí.

Destaquem aquest magnífic reportatge que va fer InfoK.

El programa InfoK de TV3 presenta un excel·lent reportatge sobre el Campionat de Scrabble Escolar en català, gravat a l’escola Estany de la Ricarda del Prat de Llobregat, i amb la col·laboració de les autoritats de la ciutat i amb components del Club local de Scrabble, Club Scrabble el Prat.

VIII Campionat de Scrabble Escolar dels Països Catalans 2017

• 27/03/17. 5è-6è de Primària. 140 alumnes es donen cita al Prat a l’escola del Parc, a la vuitena final d’Scrabble en català.   Video Escola del Parc
  • La Berta i l’Andrea, campiones de la categoria de 3r-4t de l’ESO de l’Escola Santa Marta de l’Hospitalet de Llobregat. VIDEO Biblioteca de la Sagrada Familia

Video Gran Final 1r-2n de 2017 Escola del Parc El Prat

VII Campionat de Scrabble Escolar dels Països Catalans 2016

• 15/03/16. Gran final de 5è-6è de Primària al Prat (xip.tv).

VI Campionat de Scrabble Escolar dels Països Catalans 2015

• 21/04/15. Gran final de 5è-6è de Primària al Prat (xip.tv).