REPORTATGE XXVI Torneig de Scrabble de Castelldefels 2023 5è-6è de Primària 1r-2n d’ESO

100 Alumnes de 1r-2n de secundària i de 5è-6è de primària s’han trobat de nou a la Biblioteca Ramon Fernàndez Jurado de Castelldefels per jugar les 3 rondes d’aquesta 26è torneig. Activitat promoguda des de l’Ajuntament de la ciutat amb la col·laboració de Scrabble Escolar i la Federació Internacional de Scrabble en Català.

Repeteixen algunes de les escoles que han participat al llarg de tots els campionats Escola Sant Ferran, Escola Frangoal, Ins. Valèria Haliné, Ins Mediterrània, Ins Les Marines, Escola Garigot, Escola Antoni Gaudí, Escola Can Roca, Escola Els Pins, Escola Edumar i una nova escola s’afegeix a la llista Escola Josep Lluís Sert, en aquest cas ens fa especial il·lusió doncs el professor de català que els acompanyava era en Lucas, un guanyador del Campionat escolar tant a Castelldefels com al Prat a la Gran Final dels Països Catalans.

CLASSIFICACIÓ DE 5è-6è DE PRIMÀRIA

CLASSIFICACIÓ DE 1r-2n d’ESO 2023

També tenim un vídeo de la jornada

Leximots: diccionari oficial de Scrabble en català

Què és el LEXIMOTS?

El LEXIMOTS és el diccionari (validador) oficial de Scrabble en Català, avalat per Mattel i amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

És el validador que es consulta a les competicions, tallers i trobades de clubs i grups de joc vinculats a la Federació Internacional de Scrabble en Català (FISC) i l’Scrabble Escolar.

Doncs sí, el Catamots, el joc en línia de scrabble en català, es renova i porta novetats!

La web està creada per a l’ordinador. Si voleu utilitzar un dispositiu mòbil (mòbil o tauleta), cal que us baixeu l’app d’Android o d’iOs