Barcelona Escola Projecte , alumnes de 5è i 6è de primària 2022-2023

Avui taller de Scrabble a les aules de l’Escola Projecte de Barcelona, de l’Avinguda del Tibidabo 16, per als alumnes de 5è i 6è de primària.

Amb el suport dels tutors Noélia i Juli els tallers s’han desenvolupat d’una manera dinàmica i divertida, convertint el joc de paraules creuades en un joc de descobriment de mots alguns desconeguts i d’altres mes habituals, podent posar-los al tauler. Amb el suport de les eines en xarxa com el diccionari oficila de l’Scrabble en Català LEXIMOTS o el joc en linia CATAMOTS ambdues gratuites i sense anuncis .

Com sempre us posem un petit vídeo dels tallers, activitat, que els ha animat molt i esperem veure algunes de les parelles a la Gran Final del 3 de Juny a Barcelona al local de la Lleialtat Santsenca al carrer Olzinelles 35 (Barri de Sants)