Sant Sadurní IES Escola Jacint Verdaguer Alumnes de 1r-2n-3r-4t d’ESO 2022-2023

Avui taller de Scrabble a l’IES Escola Jacint Verdaguer de Sant Sadurní d’Anoia. En una maratoniana jornada tots els cursos de l’ESO han rebut les mínimes nocions per endinsar-se en aquest apassionant món de les construccions de paraules. Gràcies al projecte del departament d’Educació de l’Ajuntament de Sant Sadurni, Scrabble Escolar i la FISC Federació Internacional de Scrabble en Català, celebraran el Primer Campionat de Sant Sadurní 2023 ala ciutat.

Sempre en començar els tallers veiem les cares de certa incredulitat, però a poc a poc l’interès creix i es desperta la passió per posar paraules al tauler, per descobrir noves possibilitats amb ajuda dels monitors i també dels docents que veuen en aquest joc un gran aliat per millorar la competència lingúística i el vocabulari dels alumnes.

També comptem amb els elements a la xarxa com és el LEXIMOTS el diccionari en línia de l’Scrabble en Català amb les seves difrents possibilitats de validar, anagramar, i construir paraules de la manera més “lògica”. També per entrenar aquesta el joc en linia tanta per a ordinador com mobils i tauletes CATAMOTS el joc en linia genuinament català Si esteu connectats amb mòbil o tauleta, podeu jugar descarregant la nostra APP amb Android o iOS.

I aquí el vìdeo de la jornada