Reportatge Gran Final de 5è-6è de Primària de Scrabble Escolar 2024

88 alumnes de diverses escoles s’han trobat en aquesta Gran Final de Primària 2024.
Més enllà de l’estrictament competitiu es tractava de posar un final molt merescut a aquesta temporada, però també d’obrir la perspectiva per a molts d’ells a un nou horitzó on les paraules i l’idioma es converteixen en una eina de comunicació i d’integració de manera lúdica, divertida i constructiva.

Aquest any per primera vegada estem a les instal·lacions de Cotxeres de Sants un ampli espai per donar cabuda a participants i acompanyants.

Agraïm a professors, directors d’escola, pares i familiars la seva presència i suport als participants. I com, no, a les parelles d’alumnes que han jugat 3 rondes de la manera més esportiva i de col·laboració amb els seus oponents.

Unes imatges mostren la gran expectació que genera aquesta activitat.

Aquí la classificació final, però com sempre diem des de l’organització.
EN UNA FINAL ES GUANYA O S’APRÈN!
I avui uns han quedat als primers llocs però la majoria hem après i molts estaran el proper any competint i aprenent.

I aquí les imatges de tots els grups participants escoles de Sabadell, Castelldefels Tarragona i Barcelona

I tenim més vídeos