Reportatge 1r Campionat de Scrabble Escolar a BERGA 2022

I ha arribat la primera final del 1r Campionat de Scrabble Escolar en català de Berga.
Hi han participat 140 alumnes, 96 de 1r i 2n de l’ESO i 44 de 5è i 6è de primària. Ha encetat l’acte el regidor d’Educació, Medi ambient i Mobilitat, Eloi Escútia, que ha dirigit unes encoratjadores paraules de benvinguda als alumnes participants. Ha dirigit l’acte Anna Freixa, tècnica d’educació de l’Ajuntament, que amb la seva participació ha facilitat la tasca dels monitors de Scrabble Escolar.

Els tallers a la ciutat de Berga han comptat amb la participació de 822 alumnes, dels quals, 407 pertanyen a educació primària i 415 a educació secundària. Les escoles participants són: l’Escola Sant Joan, l’Escola La Valldan, l’Escola Santa Eulàlia, l’Escola Vedruna, l’Escola Xarxa FEDAC, l’Institut Guillem de Berguedà i l’Institut Serra de Noet.

De la comarca del Berguedà també hi han participat els instituts de Gironella (INS Pere Fontdevila), Bagà (IES l’Alt Bergadà) i l’Institut de Puig-reig, aquests darrers promoguts per l’Olga Rabinad, del LIC Bergueda, serveis Educatius i Assessorament lingüístic. Una gran entusiasta d’aquest joc, com a eina de socialització i com a element de cohesió i integració d’una manera lúdica.

La jornada s’ha desenvolupat amb un gran ambient no exempt de nervis a mesura que s’anaven celebrant les tres rondes.
Tot això amb gran esportivitat i també amb la col·laboració dels professors i tutors que també s’han sumat a l’esdeveniment.

LES 10 PRIMERES PARELLES PODRAN PARTICIPAR A LA GRAN FINAL DEL XIII CAMPIONAT DE SCRABBLE ESCOLAR DELS PAÏSOS CATALANS 2022

CLASSIFICACIÓ 1r-2n de Secundària

A la tarda ha estat el torn de l’alumnat de 5è i 6è de primària. En aquesta ocasió, han participat 22 parelles de tres escoles de Berga: Escola Sant Joan, Escola Santa Eulàlia i Escola Xarxa FEDAC. Les parelles guanyadores han estat obsequiades amb un trofeu i un joc de Scrabble.

CLSSSIFICACIÓ 5è-6è de primària

Des de l’Associació de Scrabble Escolar i de la Cia. l’Anònima i de la FISC, agraïm a tot l’equip directiu de les escoles les facilitats per desenvolupar els tallers, especialment als tutors i docents que, amb el seu entusiasme i acollida, han contribuït a l’èxit d’aquest primer Campionat.
I us oferim aquestes imatges, un recull del que va passar al campionat. Ens veiem la propera temporada, ja estem preparant el 2n Campionat de Scrabble Escolar de Berga 2023.