Berga, escola Santa Eulàlia 5è I 6 è de primària 2022 Scrabble en Català.

Avui escola Santa Eulàlia, de Berga, els alumnes de 5è i 6è s’han iniciat en l’art de combinar lletres. sempre al principi costa una mica però ràpidament entenen la manera de col·locar les fitxes i sumar punts

El joc i la ludificació és un demostrat component motivador en un procés d’ensenyament i aprenentatge. I l’Scrabble, com a joc estratègic, lingüístic i matemàtic és una eina totalment vàlida per utilitzar-se en processos educatius Amb el suport dels elements a la xarxa LEXIMOTS el diccionari oficial de l’Scrabble a Catalan amb la possibilitat d’anagramar conjunts de lletres Podeu preparar-vos per a la Gran Final que se celebrarà a la ciutat el mes d’abril JUGANT TAMBÉ APRENEM A ESTIMAR LA LLENGUA ! Una iniciativa de l’Ajuntament de Berga, que d’una manera lúdica, cohesionadora i integradora el joc de paraules creuats és el nexe de socialització de la llengua catalana. Amb el suport de la FISC, Federació Internacional de Scrabble a Català.