Vídeo, IES Santa Maria, 3r A-B-C-D d’ESO, 2018-2019

Com és habitual, un petit vídeo de l’activitat a l’IES Santa Maria d’Eivissa, amb els alumnes de 3r de l’ESO, fidel testimoni de l’interès que desperta el joc de paraules creuades.

Al principi sempre sorprèn, però a mesura que s’endinsen en el coneixement de les normes, molt senzilles, i en una sana competitivitat, el creixement en el joc i en el coneixement de noves paraules, augmenta exponencialment.

Agraïm a la direccio de l’escola i als seus tutors i professors l’acollida, especialment a la Susanna Giménez, impulsora i ànima d’aquest 3r Campionat de Scrabble Escolar a Eivissa.

I per entrenar en qualsevol dispositiu, www.mindsportsacademy.com/ca/scrabble i no oblideu posar CATALA al vostre perfil i sempre i jugareu de franc…
tota la informació del campionat a www.scrabbleescolar.cat i www.fiscrabble.cat