Vídeo i reportatge , Sabadell escola Pau Vila, 2n A-B-C-D-E d’ESO, 2018-2019

Taller de Scrabble en català a l’IES Pau Vila de Sabadell, de la mà de Lla Marina Ginnanoni, coordinadora dels tallers, dels alumnes de les cinc línies de segon de l’ESO. Els monitors de Scrabble Escolar han desgranat consells, estratègies i com anagramar paraules per créixer en el vocabularo i en el joc de l’Scrabble.

Aquesta any la final local de Sabadell es celebrarà al saló d’actes del mateix institut. El dia 8 de març, divendres. entrada pel carrer Viladomat 118 de Sabadell
Els alumnes de primària i secundària seran convocats a partir de les 15,15 per inscripcions, presentació i començament del Campionat a les 15,30.
Hora prevista de finalització i lliurament de premis a les 17,30 hores.

I per entrenar en qualsevol dispositiu, www.mindsportsacademy.com/ca/scrabble i no oblideu posar CATALA al vostre perfil i sempre i jugareu de franc…
tota la informació del campionat a www.scrabbleescolar.cat i www.fiscrabble.cat