Terrassa IES Jaume Cabré.1r i 3r d’ESO de la 2a Jornada tallers de Scrabble en Català 2021-2022

Seguim amb els tallers de Scrabble a Català. Avui alumnes de 1r i 3r d’ESO han passat per l’aula taller, escenari de com també d’una manera divertida i didactica la llengua catalana es converteix d’una manera natural en vehicle comunicatiu dels participants.

Proporcionar els elements tant materials com a les xarxes perquè els alumnes s’identifiquin amb les seves inquietuds fora de les aules ajuda que la llengua adquireixi aquest ús social i transversal tant als centres com posteriorment fora que tant desitgem. Per això tenir a l’horitzó les tres Grans Finals per al mes de maig, sempre que les mesures sanitàries ho permetin, és un plus afegit que ajuda que els alumnes segueixin tenint la llengua com un element comunicatiu en tots els nivells.

Agrair la col·laboració de tots els tutors totalment implicats durant els tallers i com no la dels alumnes amb què alguns ja havien participat a la lliga virtual, com els que s’iniciaven… vegeu les imatges i el present i el futur és nostre

Vídeo de la jornada: