Sant Sadurní d’Anoia,escola Vedruna, 1r-2n-3r-4t d’ESO 2022-2023

Segona jornada de tallers de scrabble en català a l’ Escola Vedruna de Sant Sadurni.
Avui  amb els alumnes de 1r-2n-3r-4t d’ESO . Scrabble Escolar amb els 2 monitors que han impartit els coneixements bàsics del joc.

Després de les presentacions i de les explicacions prèvies de les normes bàsiques del joc, que reconeixem que de vegades es fan una mica llargues, hem començat amb la pràctica al tauler..En general el coneixement de paraules en català és força elevat, encara que de vegades es cola algun castellanisme que no arriba ni al 2%…

També hem utilitzat el diccionaro em lìnia LEXIMOTS , el diccionari oficila de l’Scrabble en Català i tambè hem fet servir el CATAMOTS el joc en linia, gratuit i sense anuncis.
Els audivisuals han amenitzat el taller, amb vídeos divertits didáctics i demostratius amb els consells dels monitors.
Agraïm com sempre les facilitats de la direcció del centre així com a les tutors i professors que amb la seva implicació han aconseguit que l’activitat fos fluida i molt engrescadora..

També agraïm al departament d’educació de l’Ajuntament de Sant Sadurní el suport per portar aquest projecte a les aules on el joc es converteix d’una manera lúdica i divertida en el nexe d’integració i defensa de la llengua.
JUGANT TAMBÉ APRENEM A ESTIMAR LA LLENGUA1