Sant Sadurní d’Anoia, Escola Intermunicipal alumnes de 2n (6) i 3r (3) d’ESO 2022-2023

Avui tallers de Scrabble en Català a l’ IES Escola Intermunicipal del Penedès de Sant Sadurni, tres monitors de Scrabble Escolar han dut a terme 9 tallers, per als 6 cursos de 2n d’ESO i tres per als de 3r.

Després dels primers minuts de certa sorpresa de seguida s’apliquen a aprendre les normes d’inici i amb els consells dels monitors comencen a fluir els mots , I es van formant les paraules creuades vàlides per al desenvolupament de la partida. I amb l’activa participació de les tutores i professors l’activitat va creixent en interès per a la majoria de participants.

És molt important jugar sobre tauler però també ens donem suport amb audiovisuals i amb els elements a la xarxa, totalment gratuïts i sense anuncis com el Dicionari de l’Scrabble català LEXIMOTS i el joc en linia CATAMOTS.

I aquí us mostrem un vídeo reportatge d’aquesta primera jornada al centre, donar les gràcies a la Directiva per permetre’ns estar a les vostres aules. I al departament d’Educaciò de l’Ajuntament de Sant Sadurni per la iniciativa d’impulsar el coneixement de la llengua d’una manera lúdica, divertida i integradora.
En aquesta ocasió ens ha visitat l’Olga Morència d’aquest departament ha compartit part dels tallers observant-ne el desenvolupament.