Sant Sadurní d’Anoia, col·legi Sant Josep alumnes de 1r-2n d’ESO 2022-2023

Segona jornada de Scrabble en Català a les escoles de Sant Sadurní d’Anoia, en aquesta ocasió al col·legi Sant Josep, 6 tallers per als alumnes de 1r i 2n de l’ESO. Activitat promoguda pel departament d’Educaciò de l’Ajuntament de la ciutat.

L’Scrabble té avantatges per qualsevol que hi jugui, independentment de l’edat. A més d’augmentar vocabulari, adquirir agilitat en càlcul mental o reforçar el pensament estratègic, obvis i directes beneficis, l’Scrabble permet millorar la funció cognitiva.

Després de l’habitual sorpresa dels escolars, ràpidament i després de les prèvies explicacions de les normes per part dels monitors de Scrabble Escolar han començat a col·locar paraules i mots despertant l’interès per descobrir noves possibilitats a través de les aplicacions que disposa Scrabble Escolar a les xarxes. el diccionarip a línia LEXIMOTS i el joc en línia CATAMOTS , ambdues aplicacions descarregables i consultables, totalment gratuïtes i sense anuncis.

Fem-ho fàcil!

En aquesta secció de Scrabble educatiu pretenem facilitar el treball als mestres i professors que volen utilitzar l’Scrabble en alguna unitat didàctica. Per això, en els següents articles Andreu Pont* ens introdueix en la relació entre Scrabble, educació i llengua i es donen recomanacions pràctiques per aplicar a l’aula. També es posen a disposició recursos, oberts i gratuïts, que han sigut ampliament utilitzats i contrastats en els nostres tallers.

Aqui teniu les imatges amb vídeo de la jornada: