SANT CELONI Escola Montnegre alumnes de 6è de primària 2025-2026

Els alumnes de 6è de primària de l’Escola Montnegre de Sant Celoni van participar en un taller d’Scrabble utilitzant la versió catalana del joc, Catamots.

Va ser una activitat dedicada a la promoció del joc de paraules creuades en català.

Volem destacar i agrair:

  • La gran implicació de les professores en l’organització i el desenvolupament del taller.
  • La bona predisposició i entusiasme mostrats pels alumnes de 6è en el joc, demostrant les seves habilitats lingüístiques i el seu esperit de joc.

El taller va ser una excel·lent oportunitat per aprendre i practicar vocabulari català d’una manera lúdica i competitiva.

Un dels moments més destacats i emotius va ser el lliurament dels jocs Catamots per a l’aula. Aquesta acció va ser tota una sorpresa i una gran alegria per als alumnes, que no van poder amagar la seva il·lusió en rebre’ls per poder practicar i continuar jugant amb el català.

Finalment, manifestem el nostre agraïment a l’Ajuntament de Sant Celoni, a través del seu Departament d’Educació, pel seu suport i la seva contribució a la promoció d’activitats que fomenten l’ús lúdic i pedagògic de la llengua catalana entre els escolars.

Feu un comentari