Sabadell, Final prèvia 1r-2n d’ESO, 2020

Sabadell 9è Campionat de Scrabble Escolar 5è-6è Primària i 1r-2n d’ESO, 2019-2020
A l’IES Pau Vila, escenari d’aquest nové Campionat sabadellenc de Scrabble Escolar en Català,
dins del programa de Ciutat i Escola de l’Ajuntament de la ciutat.

Participar en una final de Scrabble de la teva ciutat, produeix una sensació de cert vertigen però plena d’alegria. I sobretot pensant que podràs accedir a les Grans Finals de la teva categoria a Altafulla (Tarragona) per a 1r i 2n de l’ESO o al Prat de Llobregat per primària 5è i 6è.
IES Pau Vila, IES Ca n’Noriac, Escola Serra…

Així d’impressionant queda el saló d’actes, un cop els alumnes participants han ocupat els seus llocs per a la primera ronda.
20 parelles de primària i 20 de secundària, en total uns 80 alumnes, han convertit de nou a Sabadell en el centre d’atenció de l’Scrabble Escolar en Català. 9 anys de Campionat Escolar representen 9 anys d’utilitzar la llengua com a element de cohesió i integració… Més de 7000 alumnes han participat al llarg d’aquestes temporades, amb èxits molt notables, el principal d’ells portar el nom de la ciutat lligat a cultura i convivència, la integració i la inclusió.

I les rondes es succeïen amb alternatives en la classificació, alegria, emoció, companyonia i mots s’intercalaven, prement els rellotges marcadors o buscant la fitxa que donava per posar la millor paraula.

Classificació de secundària

L’ENHORABONA, CAMPIONS! també a tots els participants i recordeu GRAN FINAL DE SECUNDÀRIA 2020 dia 9 de maig a Altafulla (Tarragona) a partir de les 10.30 del matí a la Sala La Violeta (pendent que acabin obres d’adaptació, confirmarem l’espai). Confirmeu amb els vostres tutors l’assistència a l’acte.

Quan la constància té el millor premi… Marti Roé i Alberto Martínez van començar a primària a Sabadell i després d’obtenir els millors èxits en el Campionat de Scrabble Escolar dels Països Catalans, transmeten els seus coneixement i la seva passió pel scrabble.
En aquest cas a alumnes de l’Escola Xalest, els quals han seguit amb gran interès la partida duplicada temàtica sobre noms de peixos.

Aquesta tercer esdeveniment a l’Escola Pau Vila ha tingut moments molt especials i un d’ells, ha estat el lliurament d’un joc de Scrabble en català als alumnes de l’escola Xalest.
Ha estat un moment de molta emoció on tots els alumnes participants, pares, tutors, s’han unit en un aplaudiment de reconeixement per als quatre representants que ens han acompanyat, amb el sotsdirector Antoni Fàbregas i d’Anna Baró la responsable del projecte Ciutat i Escola de Sabadell.
Ha estat el colofó a la temporada intensa de tallers preparatoris i activitats a les escoles per part de Scrabble Escolar amb el suport de la Federació Internacional de Scrabble en Català

Vídeo resum de la jornada de Scrabble

#scrabbleencatala #scrabblecat #scrabble

Activitat duta a terme amb la col·laboració de l’OSIC (Oficina de Suport a la Iniciativa Cultural).