Sabadell IES Junqueres,3r d’ESO A i C 2021-2022

Hem tornat a l’Institut Jonqueres de Sabadell. Els alumnes de 3r A i C han demostrat un coneixement de la dinàmica del joc de Scrabble molt elevat.

Col·locació de paraules construcció d’alguns scrabbles han estat la constant durant el taller.
La professora de català, Julia, ha dinamitzat la classe juntament amb el monitor de Scrabble Escolar generant un taller dinàmic simpàtic i integrador on la llengua ha estat el nexe d’unió.

Dins el programa de Ciutat i Escola de l`Ajuntamment de Sabadell, l’Scrabble Escolar en Català pot arribar a la majoria de centres de la ciutat

Hem tingut un espectador d’excepció… i sincerament creiem que també s’ho ha passat molt bé… i no, no va ser un jugador que es pensava gaire temps les jugades.