Sabadell IES Jonqueres 2n D i C d’ESO, 2018-2019

Hem començat de nou els tallers de scrabble escolar a Sabadell aquest cop, a l’IES Jonqueres, els dos primers cursos el C i el D de segon de l’ESO,.
Ha estat un agradable retorn, gràcies a la direcció del centre i a les gestions realitzades, per Virginia professora entuasiasta d’aquest joc inclusiu i cohesionador.
Els alumnes, superats els primers moments de certa sorpresa i incredulitat s’han engrescat gràcies a les explicacions dels monitors de Scrabble que combinant experiència, diccionaris i elements electrònics han imbuït la afició de buscar i conèixer noves paraules fent anagrames d’una manera divertida i distesa .
Hi ha una bona base perquè les parelles de jugadors de les dues classes facin un bon paper a la final.
I per entrenar en qualsevol dispositiu, www.mindsportsacademy.com/ca/scrabble i no oblideu posar CATALA al vostre perfil i sempre i jugareu de franc…
tota la informació del campionat a www.scrabbleescolar.cat i www.fiscrabble.cat