Sabadell, final prèvia 5è-6è primària 2020

Sabadell 9è Campionat de Scrabble Escolar 5è-6è Primària
A l’IES Pau Vila, escenari d’aquest nové Campionat sabadellenc de Scrabble Escolar en Català,
dins del programa de Ciutat i Escola de l’Ajuntament de la ciutat.

Així d’impressionant queda el saló d’actes, a punt de rebre els participants

20 parelles de primària i 20 de secundària, en total uns 80 alumnes, han convertit de nou a Sabadell en el centre d’atenció de l’Scrabble Escolar en Català. 9 anys de Campionat Escolar representen 9 anys d’utilitzar la llengua com a element de cohesió i integració… Més de 7000 alumnes han participat al llarg d’aquestes temporades, amb èxits molt notables, el principal d’ells portar el nom de la ciutat lligat a cultura i convivència, la integració i la inclusió.

Quan la constància té el millor premi… Martí Roé i Alberto Martínez van començar a primària a Sabadell a l’escola Nostra Llar, i després d’obtenir els millors èxits en el Campionat de Scrabble Escolar dels Països Catalans, transmeten els seus coneixement i la seva passió pel scrabble.
En aquest cas a alumnes de l’Escola Xalest, els quals han seguit amb gran interès la partida duplicada temàtica sobre noms de peixos.

I les rondes es succeïen amb alternatives en la classificació, alegria, emoció, companyonia i mots s’intercalaven prement els rellotges marcadors o buscant la fitxa que donava per posar la millor paraula.

I a la fi, la classificació de primària

ENHORABONA ALS PRIMERS CLASSIFICATS i també a tots els participants per la gran tarda de Scrabble.

Recordeu: 18 d’abril Gran Final de Primària al Prat de Llobregat, tots els que hi podeu asistir-hi  confirmeu amb els vostres tutors de l’Escola per que ens ho comuniquin a l’organització.

Centre Cívic Sant Jordi Ribera Baixa, c/Dolores Ibárruri 45, El Prat de Llobregat, a partir de les 10.15 del matí.

El vídeo resum del Campionat

Activitat duta a terme amb la col·laboració de l’OSIC (Oficina de Suport a la Iniciativa Cultural).