Sabadell, Final Prèvia 2019-2020 a l’IES Pau Vila

Després  de setmanes de preparació, tallers i cursos en els centres educatius que han participat aquest temporada, arriba la primera fase eliminatòria de Sabadell per accedir a les Grans Finals d’Altafulla 1r i 2n d’ESO (Tarragona) al mes de maig, i de Primària (5è i 6è) al Prat de Llobregat al mes d’abril.

5 escoles de primària: Escola Jaume Viladoms, Escola Sant Nicolau, Escola Joan Montllor, Escola Carme Vedruna, Escola Creu Alta, amb més de 300 alumnes d’aquesta categoria. Juntament amb  els 4 centres de secundària: IES Pau Vila, Escola Serra, IES Jonqueres i IES Ca n’Oriac, amb 300 assistents als tallers, conformen aquesta passió per jugar a l’Scrabble.

Els alumnes podran gaudir de l’emoció per participar jugant a scrabble en català i en directe contra alumnes d’altres centres, que tindrà la seva eclosió en aquesta final que es durà a terme a la sal d’actes a l’IES Pau Vila de Sabadell el 6 de març a partir de les 15.15, situat al carrer Viladomat, 118.

20 parelles de primària i 20 de secundària, en total en 80 alumnes, convertiran de nou a Sabadell en el centre d’atenció de l’Scrabble Escolar en Català. 9 anys de Campionat Escolar representen 9 anys d’utilitzar la llengua com a element de cohesió i integració… Més de 7000 alumnes han participat al llarg d’aquestes temporades, amb èxits molt notables, el principal d’ells portar el nom de la ciutat lligat a cultura i convivència.

El cronograma de la jornada és el següent:
15.15 a 15.30 inscripció i presentació de l’acte
15.45-16.15 Primera Ronda
16.25-16.45 Segona Ronda
16.50-17.15 Tercera Ronda
17.30 lliurament de premis i cloenda de l’acte.

Com sempre, donem les gràcies als tutors i professors i direccions dels centres, sense ells no seria possible dur endavant aquest projecte amb la seva implicació i il·lusió. També a l’Ajuntament de Sabadell que a través de la seva Iniciativa de Ciutat i Escola ens posa totes les facilitats a Scrabble Escolar i a la Federació Internacional de Scrabble en Català per seguir creixent i treballant d’una manera lúdica i divertida, com a complement de l’educació amb el joc de paraules més conegut del món, l’Scrabble.

Aques any, agraïm de manera especial a l’escola Xalest que, gràcies al seus alumnes, farem lliurament dels premis confeccionats per ells mateixos.

Activitat duta a terme amb la col·laboració de l’OSIC (Oficina de Suport a la Iniciativa Cultural).