Sabadell Escola Can Rull 6è A-B, 2021-2022

Un matí calorós d’un 27 de setembre de 2021, els alumnes de 6è A i 6è B de primària de l’Escola Can Rull de Sabadell han pres contacte amb l’Scrabble. Per a la majoria d’ells, era la seva primera experiència.I com sempre, amb l’ajuda de les tutores (la Cati i la Vanessa), als pocs minuts s’han engrescat, convertint la classe en una divertida activitat, on les lletres i les paraules han estat el nexe d’unió i d’interrelació, amb un component d’aprenentatge de càlcul mental i de matemàtica simple per a la puntuació de les paraules posades en el tauler de joc.

El plaer de descobrir nous mots (alguns d’ells, totalment desconeguts) els ha incentivat a consultar el diccionari en línia Leximots (el diccionari oficial de l’Scrabble en Català). També han buscar combinacions (de vegades, no vàlides) i han utilitzat l’anagramador com a complement a les seves inquietuds lingüístiques.

Scrabble Escolar i la Federació Internacional de Scrabble en Català agraïm a la direcció de l’Escola, a les tutores i als professors de reforç la seva implicació. I que ens hagin permès entrar a les aules a través del Programa «Ciutat i Escola» de l’Ajuntament de Sabadell, per a poder mostrar una eina lúdica, d’integració i complementària per al coneixement de la llengua i l’ortografia. https://scrabbleescolar.cat/sabadell-escola-can-rull-6e-a-b-2021-2022/