Sabadell 8è Campionat de Scrabble Escolar 5è-6é Primària i 1r-2n d’ESO,2018-2019

Després  de setmanes de preparació, tallers i cursos en els centres educatius que han participat aquest temporada Arriba la primera fase eliminatòria de Sabadell per accedir a les Grans Finals d’Altafulla 1r i 2n d’ESO (Tarragona) i Primària 5è i 6è al Prat de Llobregat al mes de maig.

5 escoles de primària, Escola La Salut, Escola Sant Nicolau, Escola Tarrès, Escola Carme Vedruna, Escola l’Estel, Escola Creu Alta, amb mes de 300 alumnes d’aquesta categoria juntament amb  els 4 centres de secundària, IES Pau Vila, Escola Serra, IES Jonqueres i IES Pere Alsius, amb 300 assistents als tallers conformen aquesta passió per jugar a l’Scrabble.

Els alumnes podran gaudir de l’emoció per participar jugant a scrabble en català i en directe contra alumnes d’altres centres

Que tindrà la seva eclosió en aquesta final que es durà a terme a la sal d’actes a l’IES Pau Vila de Sabadell el 8 de març a partir de les 15,15. situat al carrer Viladomat 118.

30 parelles de primària i 20 de secundària, en total en 100 alumnes, convertiran de nou a Sabadell en el centre d’atenció de l’Scrabble Escolar en Català. 8 anys de Campionat Escolar representen 8 anys d’utilitzar la llengua com a element de cohesió i integració … mes de 6500 alumnes han participat al llarg d’aquestes temporades, amb èxits molt notables,el principal d’ells portar el nom de la ciutat lligat a cultura i convivència.

El cronograma de la jornada és el següent
15,15 a 15, 30 inscripció i presentació de l’acte
15,45-16,15 Primera Ronda
16,25-16,45 Segona Ronda
16,50-17,15 Tercera Ronda
17,30 lliurament de premis i cloenda de l’acte.

Com sempre donem les gràcies als tutors i professors i direccions dels centres, sense ells no seria possible dur endavant aquest projecte amb la seva implicació i il·lusió. També a l’Ajuntament de Sabadell que a través de la seva Iniciativa de Ciutat i Escola ens posa totes les facilitats a Scrabble Escolar ia la Federació Internacional de Scrabble en Català per seguir creixent i treballant d’una manera lúdica i divertida, com a complement de l’educació amb el joc descripció de paraules mes conegut del món. L’Scrabble

Jpeg