REPORTATGE L’Hospitalet de Llobregat 7è Torneig de Scrabble Escolar en Català 2023

Novament l’Hospitalet de Llobregat s’ha tornat a convertir aquesta jornada en l’epicentre de l’scrabble en català.
A l’Espai Jove de Ca n’Arús organitzat per l’AELH, el Club de Scrabble de l’Hospitalet de Llobregat L’Hescarràs i Scrabble Escolar s’ha dut a terme aquest 7è Campionat.

Dos instituts han participat en aquest 7è Torneig 2023. Després de la pandèmia hem reiniciat les activitats de scrabble escolar en català. IES Bisbe Berenguer i Escola Canigó s’han enfrontat en un constructiu duel de paraules.

Una diada divertida no exempta de nervis al principi, però la majoria ha anat progressant partida rere partida. Al final tots hem guanyat.
“EN UN CAMPIONAT ES GUANYA O S’APRÈN”

Els dos instituts tindran representants a les Grans Finals de Maig a Barcelona

Classificació de 1r-2n-de l’ESO

Classificació de 3r-4t-de l’ESO

I com sempre felicitem tots els participants per la seva gran esportivitat i paciència…. I, és clar, als professors, sense ells i la seva implicació aquesta activitat no seria possible.

Marta Fernàndez i Daniel Pena del Bisbe Berenguer, Eloi Ferret i Mònica Duran del Canigó. Tot perfectament organitzat per la responsable de la AELH, Isamart Merino.

I aquí el vídeo de la jornada:

Recordeu que podeu jugar a scrabble en català per internet amb el Catamots. Per ordinador, des de la web, i en mòbils i taulers amb l’app (Android i iOs).

I per comprovar paraules, teniu el Leximots, també des de la web o per app (Android i iOs).