Prèvia de Sabadell 2n Torneig de Scrabble Escolar 2013

Resultats de la Final de Sabadell – en vermell (a la taula) les parelles classificades per a la IV edició de les Finals de Scrabble Escolar en català de primària del Prat de Llobregat, el 25 de maig.

1r lloc: Jan Quintana i Blanca Quintana – Agrupació Pedagògica Sant Nicolau

2n lloc: Borja Merino i Aleix Guarch – Escola la Nostra Llar

3r lloc: Joan Montaner i Aleix Medina – Escola la Nostra Llar

Hem pujat el vídeo de la I edició de la Final de Scrabble Escolar de Sabadell.

Primària

CEIP Calvet d’Estrella34 alumnes de 5è i 34 de 6è de primària competeixen per a participar a la I Final de Scrabble Escolar de Sabadell.

Escola Jaume Viladoms 24 alumnes de 5è i 25 de 6è de primària han jugat amb les fitxes i les paraules, tot preparant-se per a la IFinal de Scrabble Escolar de Sabadell.

CEIP Joan Maragall 52 alumnes de 6è de primària, el primer grup combinat, han assistit amb gran il·lusió a les explicacions dels monitors del Club de Scrabble de Sabadell.

Escola la  Nostra Llar  100 Alumnes  de primària participen a  l’activitat .

Escola Joan Sallarès i Pla 50 alumnes de 6è de primària.

Escola Joaquim Blume 44 alumnes de 5è i 50 de 6è de primària. Dues jornades plenes d’il·lusió, tot compartint faristols i mots.

CEIP Catalunya 49 alumnes de 5è de primària.

Centre d’Estudis RAMAR 26 alumnes de 5è i 26 de 6è de primària.

Agrupació Pedagògica Sant Nicolau 57 alumnes de 5è de primària.

Escola Joan Montllor 35 alumnes de 5è de primària.

Col·legi Mare del Diví Pastor 25 alumnes de 5è i  25 de 6è deprimària.

Escola Jesús Salvador 50 alumnes de primària de 5è i 6è s’incorporen al campionat.

Secundària

Col·legi Serra 32 alumnes de 1r d’ESO han gaudit d’un matí ple de scrabbles en un ambient distès i amb la il·lusió de classificar-se a la IFinal de Scrabble Escolar de Sabadell.

Escola Taller d’Educació Especial Xalest14 alumnes de 1r i 11 de2n d’ESO.  Escola Mare de Déu de la Salut  59 alumnes de 1r d’ESO.