Sabadell, prèvia, 7è Campionat de Scrabble Escolar de 2018

7 anys de Campionat més de 30 centres escolars i més de 3000 alumnes que  ja han participat en els tallers impartits a la ciutat per Scrabble Escolar, amb el suport de la Federació Internacional de Scrabble en Català, dins el marc d’activitats de Ciutat i Escola de l l’Ajuntament de Sabadell.

Si vols ver totes els imatges AQUI

En aquesta temporada després de 22 tallers en 8 centres amb participació de gairebé 700 alumnes, 100 d’ells han arribat a la final prèvia, 72 de primària de les escoles La Salut, Sant Nicolau, Creu Alta i Carme i 28 de secundària dels IES, Pere Calders, Pau Vila, Serra.
A l de 1e-2n d’ESO en aquesta categoria hem comptat amb la presència de l’actual campió de l’edició passada del 2017 a la categoria de primària, Martí Roé que formant tàndem amb Alberto Ramirez de l’IES Institut Pere Calders, s’han erigit en la parella que ha guanyat el campionat, 854 punts en les tres rondes, una mitjana digna de passar als campionats oficials del circuit de la FISC – Federació Internacional de Scrabble en Català
La segona posició obtinguda pels participants de l’IES Pau Vila, Pere Llaurador i Marçal Armengol, segueixin consolidant l’aposta de l’escola i de la mà de la Marina Giannoni perquè els alumnes gaudeixin jugant i d’una manera integradora i transversal aprenent nous mots i llengua
I com no, ens fa especial il·lusió la tercera posició dels participants de l’Escola Serra, Claudia Rios i Gerard Murciano que de la mà de l’entusiasta David Ortiz, han aconseguit podi. L’Escola Serra i David, habituals en tots els tornejos i gràcies a la seva voluntat i persistència mereixien el premi.

1r Lloc Alberto Ramirez i Martí Roé IES Pere Calders
2n Lloc Pere Llaurador i Marçal Armengol IES Pau Vila
3r Lloc Claudia Rios i Gerard Murcià Escola Serra

MOLTES FELICITATS CAMPIONS¡

A la categoria de primària, 5è-6è
Ha estat una final molt competida on el bon ambient la companyonia i l’esportivitat han estat les notes més destacades de la jornada.
També destaquem el gran paper de l’Escola La Salut que ha ocupat els primers llocs
han estat les tres primeres parelles d’aquesta mateixa escola les que s’han dut els trofeus
1r Lloc Ariadna Hemoso i Paula Flores de La Salut
2n Lloc Carla Felices i Alicia Santos de La Salut
3r Lloc Alex Masegosa i Miriam Buch de La Salut

MOLTES FELICITATS CAMPIONS¡

i recordeu….
Si vols entrenar….i ser una campió o campiona no ho dubtis…
Registra’t de franc, juga en línia, des de qualsevol dispositiu: www.mindsportsacademy.com/ca/scrabble
No oblidis posar CATALÀ al teu perfil, i jugaràs sempre gratuïtament en aquesta llengua! I troba les respostes als reptes i recursos i notícies de l’scrabble en Català.
També podeu jugar per ordinador amb el CATAMOTS www.catamots.cat
#scrabbleencatala #scrabblecat #scrabble #scrableCAT

Agraïments a l’escola Sant Nicolau i la seva directiva i quadre del professorat per la seva col·laboració i per permetre utilitzar les seves instal·lacions i aconseguir que aquest esdeveniment sigui tan reeixit. També agraïm als pares les mostres de suport i d’ànim que ens expressen en cada celebració de campionats i tallers per seguir amb aquest projecte, on la llengua a travès del joc és el nexe d’unió, d’integració d’una manera lúdica i divertida.