Prèvia 3r Torneig Interinstituts de L’Hospitalet 2016

Per tercer any consecutiu se celebra el Campionat escolar entre instituts a l’Hospitalet de Llobregat aquest cop cinc instituts han estat en el magnífic entorn del Museu d’Art de l ‘Harmonia, un espai ideal per al desenvolupament del Torneig, IES Canigó, IES Margarida Xirgu, IES Torres i Bages, IES Bisbe Berenguer, IES Santa Marta. El creixement exponencial tant de participació com de interès cada any és demostratiu de que la llengua uneix i lluny de ser un element de confrontació esdevé un element de cohesió, integrador i socialitzador en aquesta cas d’una manera lúdica i divertida, alhora que ens endinsem en el món del coneixement de paraules i de l’ortografia.

Jpeg

El bon ambient i l’esportivitat entre els participants ha estat la nota predominant destaquem sobretot la implicació de tutors i directors dels centres que veuen en aquesta modalitat una oportunitat per ampliar coneixements lingüístics.

Jpeg

Com sempre destacar també la gran organització de l’AELH amb Angèlica al capdavant i al Club de Scrabble de l’Hospitalet el seu compromís i la seva presidenta Sayaka per la tasca que duen a terme.
Felicitar com no a tots els participants veritables artífexs de l’èxit d’aquest any … i especialment a les 6 primeres parelles de cada grup que estaran presents a les Grans Finals de Scrabble Escolar dels Països Catalans 2016
www.scrabbleescolar.cat www.fiscrabble.cat ‪#‎scrabbleencatala‬‪#‎scrabblecat‬ ‪#‎scrabble‬

Baixa les fotos que més t’agradin