L’Hospitalet de Llobregat IES Bisbe Berenguer, scrabble pels alumnes de 2n d’ESO 2023

Avui hem visitat l’IES Bisbe Berenguer de l’Hospitalet de Llobregat per desenvolupar els tallers de scrabble en català als alumnes de 2n de l’ESO, 5 aules amb 120 participants.

Al començament sempre hi ha una mica de temor i incredulitat cap a l’activitat. Però ràpidament gràcies a la tasca dels monitors conjuntament amb els tutors els alumnes descobreixen una nova manera d’aproximar-se al coneixement de la llengua. Agraïm a l’equip directiu de l’escola especialment a la Cap d’Estudis Marta Fernandez permetre’ns entrar a les aules per promocionar aquest suc didáctic i integrador.

És una manera divertida i lúdica i integradora, perquè en jugar en parelles el suport mutu com a equip els motiva.

Ets un institut de L’Hospitalet? Doncs els vostres alumnes poden participar al 7è Torneig interinstituts de scrabble en català que durem a terme aquest 24 de març.

Va dirigit als alumnes de secundària (1r, 2n, 3r i 4t de l’ESO), i formant parelles, s’enfrontaran per tal d’aconseguir treure la màxima puntuació possible.El torneig es realitzarà el divendres 24 de març de 2023, de 10 a 14 hores a l‘Espai Jove Ca n’Arús, situat a l’Avinguda Carrilet 312, planta -1, 08901, a L’Hospitalet del Llobregat.Les inscripcions romandran obertes fins al 10 de març i s’han d’enviar als següents correus: isamart@aelh.cat o info@aelh.cat. A l’assumpte heu d’especificar Inscripcions Scrabble escolar 2023. Esperem les vostres confirmacions!