La Berta i l’Andrea, campiones

Dues alumnes de l’Escola Santa Marta L’Hospitalet guanyen el campionat de Scrabble Escolar dels Països Catalans 2017 per la seva implicació i dedicació.
La Berta i l’Andrea són alumnes de l’escola Santa Marta de l’Hospitalet, i han demostrat el seu nivell de Scrabble al campionat dels Països Catalans. Tot va començar com un joc i ara formen una parella d’alçada que els hi permet passar-s’ho bé i aprendre noves paraules.

Es diuen Berta i Andrea i porten dos anys jugant a l’Scrabble. Tot va començar quan el seu professor de català va animar-les a participar en un torneig d’aquest joc de taula que es celebrava a L’Hospitalet.
Ha passat el temps i les dues noies es van aficionar cada dia més a aquest joc fins arribar a ser expertes. S’ho passen d’allò més bé, han aconseguit que alguns companys s’hi apuntin i han après noves paraules del català i altres dialectes del nostre idioma.
Ara s’han proclamat campiones de Scrabble Escolar dels Països Catalans ja que s’entenen a la perfecció. L’Scrabble és un joc de tauler lingüístic on s’ha d’acumular la màxima puntuació possible formant paraules. Però la història de la Berta i l’Andrea no s’acaba aquí, perquè el 10 de juny participaran al cinquè Campionat de Scrabble en català que es farà al Centre Cultural Tecla Sala. (Veure vídeo amb el reportatge sobre aquestes alumnes de l’Escola Santa Marta).