Prèvia II Torneig de Scrabble Interinstituts de L’Hospitalet 2015

Celebrat a Can Riera, l’Espai de Memòria de L’Hospitalet, un nou equipament cultural especialitzat en la memòria democràtica i en la lluita antifranquista de la ciutat, que forma part de la Xarxa d’Espais de Memòria de Catalunya. Quatre instituts IES Margarida Xirgu, IES Eduard Fontserè, IES Bisbe Berenguer, Acadèmia Cultural, s’han donat cita en aquest emblemàtic edifici per disputar el II Torneig de Scrabble Interinstitutos en Català de L’H 2015, Organitzat per Scrabble Escolar i la AELH i com sempre d’una manera impecable amb Ricard Raquer al capdavant amb la col·laboració del Club de Scrabble l’Hescarràs de l’Hospitalet de Llobregat i el suport de la FISC Federació Internacional de Scrabble en Català i Mattel. Les tres rondes en què es divideix el Torneig s’han desenvolupat d’una manera àgil amb un clar domini dels representants de l’IES Eduard Fontserè els quals han incorporat a les seves classes de manera sistemàtica aquest joc que ajuda al coneixement del llenguatge.

Les 4 primeres parelles de cada categoria es classifiquen per a les grans finals d’aquest any. Final Primària 5è i 6è 18 abril 2015, 5è i 6è d’ESO, al matí de 9,45 a 13,30 hores a l’Escola del Parc del Prat de Llobregat, davant estació de renfe, entrada per Avinguda del Canal, Fondo d’en Peixo 3, 08820. . Final Secundària 1r i 2n 18 abril 2015, 1r i 2n d’ESO, a la tarda de 16,15 a 19.30 hores a l’Escola del Parc del Prat de Llobregat, davant estació de renfe, entrada per Avinguda del Canal, Fondo d’en Peixo 3, 08820. Final Secundària 3r i 4t 25 abril 2015, 3r i 4t d’ESO, al matí de 9,30 a 13,30 hores, a l’Espai Avinyó-Llengua i Cultura, CPNL de Barcelona, ​​c / Avinyó 52, 08002 Barcelona. www.scrabbleescolar.com www.fiscrabble.cat www.catamots.com