IES Sarrià de Ter (Girona) 1r A-B-C-D-E d’ESO Scrabble en CATALÀ 2021-2022

IES Sarrià de Ter a Girona, 100 alumnes de les cinc línies de primer de l’ESO de l’Institut que porta el nom de la ciutat. Han participat en aquests tallers d’inciació a l’Scrabble en Català.Els germans d’algun d’ells havien participat al Primer Torneig virtual de l’any 2020 i ja coneixien la dinàmica del joc amb el que ràpidament, i sempre després d’explicar les mínimes regles per jugar en presencial, hem passat a la pràctica al tauler.

Amb el suport de vídeos i com no del nostre diccionari en linia LEXIMOTS que des del mobil..tenen una aplicacio per poder consultar o resoldre dubtes amb les paraules i mots que van

descobrint.S’han desenvolupat els tallers no exempts d’emocions en avançar en les puntuacions.

Agraïm la implicació dels Professors en l’activitat i la directiva del centre per confiar en la FISC i Scrabble Escolar amb aquesta activitat que Afavoreix l’ús del català a les relacions interpersonals, estimula una actitud col·laborativa i impulsa la integració.

Tambè tenim un joc en linea per poder entrenar des de Casa , noés per ordinadors (de moment)

CATAMOTS

#jocsdenadal #motivatspeljoc #scrabble #scrabblecar #scrabbleencatala