IES El Prat, 1r A-B-C d’ESO, El Prat de Llobregat, 2019-2020

Taller de Scrabble al nou IES del Prat al Fondo d’en Peixo.

Ens feia especial il·lusió ja que alguns dels nostres membres havien fet l’ensenyament bàsic en aquest lloc.

Donem les gràcies a la seva directora Rosa Sanahuja per permetre l’entrada a les aules i no només retrobar-nos amb records de la infància sinó per retrobar-nos de nou amb alumnes de l’escola de Parc i de l’escola Tarradellas i de l’escola Maragall que han inaugurat aquest modern centre.

Recordaven perfectament els tallers de scrabble, impartits a primària en les seves antigues escoles … amb la qual cosa ha estat fàcil el desenvolupament dels mateixos . Ràpidament hem recuperat les sensacions i les paraules i les combinacions “anagramant” lletres han generat multitud de mots i paraules que encara que algunes desconegudes, han enriquit el vocabulari i el coneixement dels mateixos.

També fem extensiva el nostre agraïment, als tutors Sandra López, Xavi i la Ivonne per la seva col·laboració i implicació en la activitat …. com sempre diem, la nostra frase preferida és que “JUGANT TAMBÉ S’APRÈN A ESTIMAR LA LLENGUA”
També agraïm a l’Ajuntament del Prat el seu suport en aquesta activitat ludica integradora on la llengua és l’element cohesionador.

#scrabbleencatala #scrabble #scrabblecat

Feu un comentari