L’IES Betxí vibra amb l’Scrabble en Valencià!
L’IES Betxí s’ha omplert de lletres, enginy i molta diversió gràcies al taller d’Scrabble en Valencià dirigit a 40 alumnes de 3r i 4t de l’ESO. Una jornada on el lèxic ha estat el protagonista i on els joves han demostrat que jugar amb les paraules és la millor manera d’estimar la llengua.

Un mestre de luxe: Pepe Baynat
L’activitat ha comptat amb el millor guia possible: Pepe Baynat, monitor de l’Scrabble Escolar al País Valencià. Amb la seua dilatada trajectòria i un domini magistral dels recursos comunicatius, Pepe ha sabut connectar de ple amb els alumnes. La seua experiència ha convertit una lliçó en una experiència engrescadora, inclusiva i totalment centrada en l’estudiantat.
Aprenentatge i Especialització
No ha estat només un joc! El taller ha combinat:
- Iniciació: Per a dominar les regles i perdre la por al tauler.
- Especialització: Trucs i estratègies per a treure el màxim profit a cada fitxa.
- Interés màxim: Els participants han seguit cada explicació amb una atenció i un entusiasme admirables.



Objectiu: Castelló 2026
Aquesta sessió no acaba ací. Tot el que s’ha après servirà de base per a preparar els futurs campions que representaran l’institut en el Campionat de Scrabble a Castelló del 2026. L’IES Betxí ja calfant motors!
