Gironella (Berguedà) IES Pere Fontdevila tallers de Scrabble en Català per alumnes de 1r d’ESO 2023

De nou tallers de Scrabble en Català a l’IES Pere Fontdevila de Gironella, pels alumnes de 1r de l’ESO.
Projecte impulsat des del departament Educació, de l’Ajuntament de Gironella, i per la Regidora del mateix, Lourdes Roset Gamissans.

Scrabble Escolar amb la col·laboració de la Federació Internacional de Scrabble en Català, han portat a les aules una manera diferent de defensar la llengua d’una manera lúdica i integradora.

3 aules de 1r de l’ESO més de 80 alumnes han rebut les instruccions dels monitors que juntament amb la implicació dels professors han absorbit amb avidesa els consells.
Col·locació de fitxes, forma de puntuar, estratègia per combinar les paraules, aprenentatge de paraules de 2 i 3 lletres,

Els alumnes escollits pels professors podran representar l’institut i la ciutat al 2n Campionat del Berguedà el 28 d’abril de 2023 a la ciutat de Berga.

I com que, no, hem posat al seu abast totes les eines informàtiques i que tenim a la xarxa disponibles, totes elles gratuïtes i sense anuncis.

Què és el LEXIMOTS?

El LEXIMOTS és el diccionari (validador) oficial de Scrabble en Català, avalat per Mattel i amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

És el validador que es consulta a les competicions, tallers i trobades de clubs i grups de joc vinculats a la Federació Internacional de Scrabble en Català (FISC) i l’Scrabble Escolar.

Doncs sí, el Catamots, el joc en línia de scrabble en català, es renova i porta novetats!

La web està creada per a l’ordinador. Si voleu utilitzar un dispositiu mòbil (mòbil o tauleta), cal que us baixeu l’app d’Android o d’iOs.