GIRONA 1r Campionat de Scrabble Escolar en Català 2025

El primer Campionat de Scrabble Escolar en Català de Girona 2025 ès un esdeveniment organitzat pel Servei de Llengua Catalana de l’Ajuntament de Girona i Scrabble Escolar.

  • Participants:
    • Comptarà amb la participació de 10 escoles, 9 de Girona ciutat i 1 de Sarrià de Ter.
      • Un total de 200 alumnes es reuniran per a l’ocasió, instituts Carles Rahola i Llorens, Ermessenda, Jaume Vicens Vives, Santa Eugènia i Santiago Sobrequés i Vidal, Les Alzines, el Col·legi La Salle de Girona, l’Escola Vedruna de Girona i l’Institut de Sarrià de Ter. Activitat oberta al públic.
  • Lloc i ambient:
    • L’esdeveniment es celebrarà al Palau II de Girona.
    • Es caracteritzarà per una matinal plena de mots i companyonia entre els participants.
  • Objectiu:
    • L’objectiu principal del campionat és promoure l’ús de la llengua catalana entre els joves d’una forma lúdica.
  • Informació addicional:

Cronograma de la Gran Final de Scrabble Escolar a Girona .


Dia 4 d’abril, Pavelló Municipal Palau II
MATÍ
SECUNDÀRIA 1r-2n d’ESO 
9,00-9.30 inscripcions (repàs llistats)
9,45 presentació Campionat.
1a Ronda 10,00 a 10,45h
2a Ronda 11,25 a 12,15h 
3a Ronda 12,30 a 13.15h
13,30 lliurament de trofeus i cloenda de l’acte

Campionat escolar

Els tallers de Scrabble culminaran amb la celebració del 1r Campionat de Scrabble Escolar en Català de Girona que es disputarà el 4 d’abril, al Pavelló Municipal Palau II. La competició comptarà amb la participació de les parelles finalistes dels diferents centres educatius de la ciutat. Al matí, es disputaran tres rondes amb l’alumnat de 1r i 2n d’ESO,. Les parelles guanyadores obtindran l’accés per participar en la Gran Final del XVI Campionat de Scrabble Escolar dels Països Catalans  que es portarà a terme a Barcelona durant el dia 6 del mes de maig a La Lleialtat Santsenca (c/ Olzinelles 31, al barri de Sants de Barcelona).

Feu un comentari