Escola CIFUENTES de Sabadell 6è A i B 2021-2022

Avui set d’octubre i per primera vegada taller de Scrabble en Català al CEIP Cifuentes de Sabadell. Gràcies a Carmen i Sandra tutores de sisè de primària hem aportat una activitat complementària per fer que l’idioma no sigui només el d’aprenentatge de matèries escolars sinó també un element lúdic de cohesió i integració.

Com sempre els alumnes àvids de noves experiències ràpidament s’han engrescat amb el taller participant d’una manera apassionada en la recerca de nous mots per posar el tauler. Amb la inestimable col·laboració de les professores que han conduït i acompanyant al monitor.en el seu desenvolupament. Cal destacar el bon nivell lèxic dels alumnes en català, i del coneixement de la llengua.

Seran uns bons representants a la final local de la ciutat. Activitat aquesta dins el programa de Ciutat i Escola de l’Ajuntament de Sabadell.

Feu un comentari