El Prat Escola Pepa Colomer 6è B taller de Scrabble en Català 2021-2022

Avui, segon taller de Scrabble en català per als alumnes de 6è B de l’escola Pepa Colomer. Ens ha sorprès agradablement el nivell de coneixement del joc de paraules creuades., però després d’uns preliminars explicant les normes bàsiques, hem començat l´activitat sobre tauler.

Sempre amb el suport de la tutora Noemí i del David de reforç i de les pantalles digitals per comprovar les paraules amb CATAMOTS al diccionari oficial de l’Scrabble Catalan.

Les imatges parlen per si mateixes. la descoberta de mots apassiona. Comprovar , anagramar i sumar punts desfermen una nova dimensions bussejant el coneixement de l’idioma d’una manera divertida i integradora… i els participants acabar el taller gairebé ballant … per als monitors és la millor recompensa. ENTRENEU , ens veurem a la final del mes d’abril