El Prat Escola Pepa Colomer, 6è A taller de Scrabble en Català 2021-2022

Avui taller de Scrabble aquesta vegada a l’escola Pepa Colomer. Per primera vegada els seus alumnes participaran en el Campionat de Scrabble Escolar en Català.

El taller ha estat molt fluid i divertit els nens de seguida s’han animat i han comprovat que les paraules apreses les podien col·locar i puntuar. El LEXIMOTS , el diccionari oficial de l’Scrabble en Catallà ens ha ajudat a la cerca de mots
Els monitors amb la implicació total de la seva tutora han impregnat l’aula d’agradables sensacions de com en català també s’aprèn a estimar la llengua jugant d’una manera lúdica, emocionant i integradora.

Agraïm a la direccion de l’escola a l‘AMPA, obrir-nos les portes, així com al Departament d’Educació del Prat, sempre recolzant aquesta iniciativa cultural.

Tota ia informació del XIII Campionat Campionat de Scrabble Escoñar 2021-2022