El Prat de Llobregat Escola Institut El Prat alumnes de 1r-2n d’ESO 2022-2023

Hem tornat a l’Escola Institut del Prat i ens hem tornat a retrobar amb el professor de català Pau i amb alumnes que l’any anterior ja van estar al taller.

Amb unes breus explicacions la majoria s’han tornat a animar amb el joc de paraules creuades en català. Alguns també demostren una capacitat innata a l’hora de construir nous mots. Amb una mica de pràctica poden ser uns bons representants de la ciutat del Prat i de la seva escola a la Gran Final escolar dels dies 10 i 11 de maig a Barcelona.

Agrair les facilitats de la direcció, del centre, Juanma i Dolors i en especial al professorat en aquest cas a Pau per la dedicació i per creure en el nostre projecte, així com a l‘Ajuntament del Prat de Llobregat al seu departament d’Educació pel seu suport constant des que l’iniciem fa 20 anys.

I unes imatges de la jornada.