El Prat de Llobregat, Escola El Parc, 6è A-B 2018-2019

X Campionat de Scrabble Escolar dels Països Catalans 2019
Hem estrenat el Campionat de Scrabble escolar al Prat de Llobregat a l’escola Del Parc,.
50 alumnes de 6è de primària han absorvit els consells dels monitors, reconèixer paraules senzilles i anar construint paraules més complexes … verbs substantius i articles han desfilat pels faristols i les tutores han ajudat a aquesta finalitat la Laura i la Clara s’han implicat i el seu suport ha engrescat als alumnes a la recerca de mots.
Donem gràcies a la Direcció de l’escola per donar suport a aquest projecte amb 10 anys d’antiguitat.

Els alumnes es preparen amb il·lusió per la final del Prat el 12 d’Abril de 2019 per només les 8 escoles de la ciutat, d’on sortiran els classificats per a la Gran Final de Primària.
#scrabbleencatala #scrabblecat #scrabble #escrable
Si vols entrenar
www.mindsportsacademy.com/ca/scrabble no oblidis posar CATALÀ al teu perfil i jugaràs sempre de franc.
www.scrabbleescolar.cat www.fiscrabble.cat