Eivissa IES Sa Colomina, 3r A-B-C-D d’ESO, 2018-2019

La biblioteca de l’IES Sa Colomina gairebé se’ns va quedar petita per albergar els tallers de Scrabble en Català per als 4 cursos de 3r de l’ESO (110 participants). En un lluminós dia de gener, i envoltats de llibres, va ser l’escenari perfecte per desenvolupar les xerrades i explicacions del joc més famós de paraules creuades.

Els monitors amb la seva habitual implicació ajudats pels mestres i tutors van aconseguir fer arribar l’entusiasme per aquest joc a la majoria d’alumnes. Combinant la consulta amb diccionaris de paper i utilitzant els mitjans electrònics, el dinamisme en els tallers genera un clima perfecte per veure que el nostre cervell s’adapta perfectamene a l’exercici de anagramar, pràctica indispensable per avançar en el joc i en el coneixement de paraules.
I per entrenar en qualsevol dispositiu, www.mindsportsacademy.com/ca/scrabble i no oblideu posar CATALA al vostre perfil i sempre i jugareu de franc…
tota la informació del campionat a www.scrabbleescolar.cat i www.fiscrabble.cat