Cerdanyola del Vallès, Col·legi Montserrat 6è A-B, 2017-2018

50 alumnes de 6è de primària s’han retrobat amb el taller de Scrabble anual. Cares conegudes i la il·lusió redoblada ha estat la constant en la jornada, recolzats per 8 voluntaris dels cursos superiors de 4t de l’ESO, i pels tutors Helena i Pedro. Les preguntes i dubtes i explicacions de paraules i estratègia s’han anat explicant pels dos monitors Andreu i Francesc, Finalitzant el taller amb una partida grupal i col·lectiva d’aula A contra aula B, sent molt didàctica i visual..y podent aplicar els conocimients i consells explicats en una partida real.

Jpeg

IX CAMPIONAT. SCRABBLE ESCOLAR DELS PAÏSOS CATALANS 2018
Segueix-nos a www.scrabbleescolar.cat
Si vols entrenar….i ser una campiona no ho dubtis…
Registra’t de franc, juga en línia, des de qualsevol dispositiu: www.mindsportsacademy.com/ca/scrabble
No oblidis posar CATALÀ al teu perfil, i jugaràs sempre gratuïtament en aquesta llengua! I troba les respostes als reptes i recursos i notícies de l’scrabble en Català.
També podeu jugar per ordinador amb el CATAMOTS www.catamots.cat
#scrabblecat #scrabbleencatalà #escrable #scrabble