CASTELLÓ VI Campionat de Scrabble Escolar 2023

400 alumnes de 18 instituts de secundària de les comarques de Castelló i del Camp de Morvedre es reuniran a la ciutat de Castelló per celebrar la sisena edició del campionat de Scrabble escolar el 30 de març, al Palau de la festa. A Castelló es reuniran, de manera simultània, el major nombre de participants en un campionat d’Scrabble escolar, ja que comptarà amb aproximadament 200 parelles de xiquetes i xiquets que representaran els seus instituts, cosa inaudita en el món de l’Scrabble escolar en valencià. Aquest és l’èxit del projecte, l’apropament de la llengua als nostres alumnes per tal de construir ponts entre totes les varietats que la conformen, remarquen des de l’organització.

Les portes de l’Scrabble s’han obert a les comarques de Castelló, i el nostre alumnat  ha assolit el camí de manera ferma. El dijous 30 de març el Palau de la Festa de Castelló acollirà per tercera vegada la gran Final de Scrabble escolar en valencià. El suport de l’Ajuntament de Castelló, de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua amb la dotació dels premis i de la tasca de cooperació i difusió d’ACPV han estat claus per enfortir el projecte iniciat pel Club Scrabble Castelló comarques amb el suport de Scrabble Escolar i de la FISC.

Noticia al Periodic

Noticia a CASTELLÓN PLAZA