Castelldefels, prèvia, XXIII Campionat de scrabble escolar en català, 2018

23 anys de campionat, de nou Castelldefels al magnífic espai de la Biblioteca Ramon Fernandez Jurado, es converteix en la capital de l’scrabbe en català amb l’esdeveniment de scrabble escolar més veterà de l’estat.
La sala ofería un entorn ideal per assolir un dels objectius principals , compartir durant unes hores un espai de cohesió i companyonia on la llengua catalana era el nexe d”unió.
92 d’alumnes ,62 de primària i 40 de de 1r- 2n de secundària, han arribat a aquesta final prèvia on han competit per aconseguir classificar-se per a les tres grans cites de les tres Grans Finals del IX Campionat de Scrabble Escolar dels Països Catalans 2018.

Dues categories primària 5è-6è amb representants de les escoles Edumar, Jacint verdaguer, Els Pins, Frangoal, Antoni Gaudí, Sant Ferran i Can Roca i scundària, 1r-2n, amb participants dels centres, Mediterrània, Les Marines, Frangoal, Sant Ferran l’escola Valèria Haliné.

XXIII Torneig de Scrabble Escolar Català de Castelldfels 2018
Directors, professors i mestres dels 12 centres participants han fet costat als seus alumneso, 92 jugadors, a l’ espai de la Biblioteca Ramon Fernandez Jurado.
Donant tot al seu suport als que han aconseguit classificar-se per a les tres grans cites de les tres Grans Finals del IX Campionat de Scrabble Escolar dels Països Catalans 2018.
Tambè agraïments als mes de 90 pares i acompanyants que han animat als alumnes en una gran tarda de Scrabble en català.

Primers classificats de prmària
1r Lloc Marc-Danie!    Escola Els Pins
2n Lloc David – Caleb Escola Can Roca
3r Lloc David-Pol        Escola Edumar
4t i 5è lloc escola Antoni Gaudí, 6è lloc Escola Edumar, 7è escola Frangoal, 8è Escola Sant Ferran, 9è escola Can Roca, 10è Escola Els Pins.
Els premis van ser lliurats pel regidor de cultura Jordi Maresma i Segarra i la regidora d”educació Nathalie Langer .

Recordar-vos que es classifiquen per anar el 14 d’abril, a la IX Gran Final de Scrabble Escolar dels Països Catalans 2018, del Prat de Llobregat les 10 primeres parelles, al Centre Civic Sant Jordi Ribera Baixa, carrer Dolores Ibàrruri 45.al matí a partir de les 10,15 h.
Si no hi podeu assistir comunicar-ho al centre escolar per permetre que altres parelles classificades en posicions inmediatament inferiors hi accedeixin.

Primers classificats de secundària, 1r-2n d”ESO
1r Lloc Jan-Albert .  Escola Sant Ferran
2n Lloc David-Cèlia Escola Sant Ferran
3r Lloc Paolo-Maria Escola Sant Ferran
4t lloc Les Marines, 5è lloc escola Frangoal, 6è i 7è lloc Escola Mediterrània, 8è escola Les Marinesl, 9è Escola Mediterrània, 10è escola Can Roca, 10è Escola Frangoal. .

Recordar-vos que es classifiquen per anar el 21 d’abril, a la Gran Final del IX Campionat de Scrabble Escolar dels Països Catalans 2018 de secundària,1r-2n, d’Altafulla (Tarragona) les 10 primeres parelles, a la sala La Violeta, carrer Sant Antoni Abad 11, al matí a partir de les 10,15 h.

#scrabblencatalà #scrablecat #scrable #escrable
www.scrabbleescolar.cat www.fiscrabble.cat