Castellar del Vallès, IES Puig de la Creu, 2n A-B-C d’ESO, 2019-2020

Primer taller de scrabble en català a l’IES Puig de la Creu … Superats els primers moments de sorpresa i estupor, quan els monitors anuncien que anem a fer una classe “jugant” … els alumnes ràpidament, després de les primeres instruccions s`engresquen ha jugar amb les combinacions de lletres.
Sempre costa una mica al principi, però a mesura que les lletres s’entrecreuen, flueixen les paraules, i mots que tenim guardats en el més profund del cervell, apareixen ….

Agraïm al director de l’escola Francesc Xavier Martin a la cap d’estudis Imma Hernàndez, l’haver pogut estar a la Biblioteca amb aquesta activitat també de manera especial la Susanna Simon una entusiasta d’aquesta disciplina i com no al professors que ens han ajudat en el desenvolupament d’aquesta activitat., ludica i inclusiva on la llengua és l’element cohesionador.

JUGANT TAMBÉ APRENEM A ESTIMAR LA LLENGUA