Caldes de Montbui, IES Manolo Hugué, 3r A-B-C i 1r A d’ESO 2020

120 alumnes de 3r A-B-C i 1r A d´ESO en el primer taller de Scrabble en català del circuit de l’ XI Campionat Escolar 2019-2020.

Una matinal intensa a on les paraules, els verbs i els substantius, en definitiva la llengua, ha estat el nexe d’unió i integració. I amb moments no exempts d’incertesa i dubtes amb paraules que normalment no fem servir i se’ns apareixien en els faristols com per art de màgia.

Angramar de manera natural o amb el Leximots , www.leximots.cat , l’eina en línia indispensable per a un bon entrenament, ha facilitat la tasca, descobrint un món de possibilitats d’aprenentatge de mots i significats.

Agraïm a la Roser Guiteras i a tots els professors que ens han acompanyat la seva implicació i col·laboració en els tallers

I per entrenar i jugar a Scrabble de franc www.mindsportsacademy.com/ca/scrabble i no oblideu posar CATALÀ al vostre perfil