Caldes de Montbui, IES Manolo Hugué, 3r A-B-C-D d’ESO 2022-2023

130 alumnes de 3r A-B-C-D, d´ESO, de l’IES Manolo Huguè, de Caldes de Montbui, tallers de Scrabble en català del circuit del XIV Campionat Escolar 2022-2023.

Dues matinals intenses a on les paraules, els verbs i els substantius, en definitiva la llengua, ha estat el nexe d’unió i integració. I amb moments no exempts d’incertesa i dubtes amb paraules que normalment no fem servir i se’ns apareixien en els faristols com per art de màgia.

Agraïm a la Gemma Navarro Cap de departament de Lengua i Literatura Catalanes, el seu esforç i dedicació i pel suport al nostre projecte de l’ Scrabble en català com a eina complementària i lúdica a les aules , potenciant les competències lingüístiques I matematiques i la integració i la cohesió amb la llengua com a eix central.Aquesta temporada tornarà a portar representants de l’institut a les Grans Finals dels Països Catalans 2023.

Angramar de manera natural o amb el Leximots , www.leximots.cat , l’eina en línia indispensable per a un bon entrenament, ha facilitat la tasca, descobrint un món de possibilitats d’aprenentatge de mots i significats.

Ja funcionen les APPs de Catamots (scrabble en català en línia)!🎉Podeu jugar amb el mòbil descarregant l’app que correspongui:Android: play.google.com/store/apps/det…iOS: apps.apple.com/us/app/catamot