Berga, Institut Serra de Noet tallers de Scrabble en català alumnes de 1r i 2n d”ESO 2022

Avui els monitors de Scrabble Escolar han anat a l’IES Serra de Noet 5 tallers que han suposat poder explicar les possibilitats d’aquest joc didáctic i divertit on la cerca de paraules d’una manera lògica té la seva expressió més gran.

Amb el suport dels elements a la xarxa LEXIMOTS el diccionari oficila de l’Scrabble a Català i amb el joc en línia per a ordinadors CATAMOTS.
Podran preparar-se per a la Gran Final que se celebrarà a la ciutat el mes d’abril
JUGANT TAMBÉ APRENEM A ESTIMAR LA LLENGUA !

Una iniciativa de l’Ajuntament de Berga, que d’una manera lúdica, cohesionadora i integradora el joc de paraules creuats és el nexe de socialització de la llengua catalana.