Badalona, Escola Joan Coret, 6è A-B, (Barcelona) 2017-2018

Hem començat els tallers a l’Escola Joan Coret, 50 alumnes de 6è de Primària han iniciat amb il·lusió renovada aquest curs i els tallers de Scrabble que durant vuit sessions inpartirà Scrabble Escolar.
Donem les gràcies a la Direcció de l’escola i a les tutores, en aquest cas la Mònica i la Raquel per seguir confiant en aquest projecte. on la base és el respecte i la inclusió d’una manera lúdica dels alumnes a través d’un joc, on les paraules serveixen de nexe d’unió i d’integració des de la diversitat.
Els monitors Andreu i Francesc s’han retrobat de nou amb els participants la majoria d’ells del VIII Campionat de Scrabble Escolar dels Països Catalans de l’any anterior.

Registra’t de franc, juga en línia, des de qualsevol dispositiu: www.mindsportsacademy.com/ca/scrabble
No oblidis posar CATALÀ al teu perfil, i jugaràs sempre gratuïtament en aquesta llengua! I troba les respostes als reptes i recursos i notícies de l’scrabble en Català.
També podeu jugar per ordinador amb el CATAMOTS www.catamots.cat
#scrabblecat #scrabbleencatalà #escrabl