1a Lliga de Scrabble Escolar Virtual 2021

Arriba la 1a Lliga de Scrabble Escolar Virtual en català amb Catamots edició 2021!

A partir del 18 de gener de 2021, l’Associació Club Scrabble Escolar enceta una nova aventura, aquest cop en el camp digital. Es tracta de l’organització de la primera Lliga de Scrabble Escolar virtual en català, mitjançant la utilització del web Catamots. Aquest joc permet jugar a Scrabble segons la normativa de la Federació, amb molt poques diferències respecte l’Scrabble presencial.

La Lliga s’estructurarà en dues fases. Començarà per una fase classificatòria, que constarà de cinc grups formats per sorteig i que, a partir de les posicions que cada participant assoleixi, servirà per constituir les tres divisions que conformaran la fase final de la competició.

Les instruccions bàsiques de com es juga amb el Catamots les tenim explicades aquí.

Jugareu des de casa amb totes les comoditats, jugaràs contra altres participants d’instituts de les illes Balears, País Valencià, Catalunya.

Juga amb www.catamots.cat , recorda només per a ordinadors.
Una partida a la setmana amb tota la informació dels resultats al dia.

El resultat de la partida es comunicarà al grup de whatsapp corresponent per part de qui guanyi l’encontre. Sempre podreu veure els resultats en línia i a qualsevol hora a aquest enllaç.

Tota la informació a l’enllaç