X Campionat dels Països Catalans 2019

Ja preparem el X Campionat de Scrabble escolar dels Països Catalans, que enguany començaran els tallers a mitjans de setembre. Mantenim amb molt entusiasme com la temporada anterior el País Valencià, amb tallers i campionats a Elx i Castelló.
A més, enguany s’afegeixen escoles i instituts d’Eivissa (illes Balears) i de la Catalunya Nord, que donen un sentit de plenitud al nostre campionat dels “Països Catalans”, arribant a nous territoris de parla catalana.
Per a nosaltres és un gran honor i un motiu de profunda satisfacció presentar el X Campionat de Scrabble Escolar dels Països Catalans 2018-2019. Deu anys d’història escolar en constant creixement consolidant any rere any una afició a un joc universal on les lletres tenen la raó de ser, construint paraules i amb elles poder confeccionar arguments, base del coneixement i de la força de la comunicació en una societat mes plural i integradora.
Per a qualsevol informació o interès en els tallers (aquests es realitzaran de mitjans de setembre fins a març), contacteu amb nosaltres mitjançant el correu electrònic: scrabbleescolar@scrabbleescolar.cat o per whatsapp al mòbil 645884215.
A continuació exposem les dates de realització de les tres grans finals per cada categoria així com les finals prèvies en cada localitat, aquestes dates estan subjectes a possibles canvis que proposin els organitzadors (amb negreta les seus confirmades).
GRANS FINALS

PRÈVIES

I no podia faltar el nostre vídeo promocional… donem les gràcies als alumnes participants, tots ells de les escoles que han arribat a les finals del IX Campionat. Prat, Cerdanyola, Nules, Barcelona, Elx, l’Hospitalet… També un especial reconeixement per a la Jèssica Ayala de la Pineda, dinamitzadora de la Gran Final de Primària i per les seves paraules…

COM ARRIBAR-HI

• CC Sant Jordi-Ribera Baixa. El Prat de Llobregat. c/ Dolores Ibárruri, 45. L’estació RENFE del Prat de Llobregat o la parada Parc Nou de la nova línia 9 sud de metro.
    Es poden agafar els autobusos 21L10L78PR1 i PR3. Per a aparcar, cal buscar lloc a uns dels carrers limítrofs.

• INS Altafulla. Altafulla. Camí de l’Oliverot, s/n. Es pot anar amb Renfe (Altafulla-Tamarit) o amb cotxe (Sortida 32 de l’autopista AP7). Hi ha autobusos de línia com els de Planas o del Penedés. Aquest institut queda més lluny del tren que no pas la Sala La Violeta, la nostra localització habitual, però aquest local està en obres i per això l’Ajuntament d’Altafulla ens ha cedit el gimnàs de l’INS Altafulla per a dur a terme el campionat enguany. Són uns 20 minuts caminant.

• Lleialtat Santsenca. Barcelona. C/ Olzinelles, 31. Renfe: Barcelona-Sants. Metro: parades de Plaça de Sants (L1, L5), Sants Estació (L3) o Mercat Nou (L1). Mapa aquí.

Una part d’aquest campionat s’ha dut a terme amb el finançament de la Junta d’herències de la Generalitat de Catalunya. Activitat que rep l’ajut de l’OSIC (Oficina de Suport per a la Iniciativa Cultural).